Met beide voeten op Hollandse grond

Hallo allemaal,

De meesten van jullie hebben natuurlijk al lang in de gaten dat José en ik weer in Nederland zijn. Bovendien schijnt de zon al een paar dagen in ons koude kikkerlandje. Die hebben we het land binnen weten te smokkelen. De laatste dagen in Cha-Am waren heerlijk. We hebben ze vooral luierend doorgebracht. Dat was best afkicken hoor.

Zondag vertrok de bus om 20.00 uur richting Bangkok en om 1.50 uur zaten we eindelijk in het vliegtuig. Vlak voor we de douane doorgingen vroeg tante Sidonia ( haar naam is tijdens de reis veranderd van zuster Cecilia in tante Sidonia) waar we nu naar naar toe gingen......Wat zullen we die vraag missen!

Hoe de reis precies verlopen is, moeten jullie aan José vragen. Volgens haar hebben we een warme maaltijd op maar weet ik hier niets van. Ik heb een lekkere cocktail van medicijnen opgesnoept en was binnen een mum van tijd terug in Nederland.

Op Schiphol afscheid genomen van onze reisgenoten en rijstgenoten. Wewaren niet zo'n hechte club maar het was wel gezellig en je leert elkaar tijdens een reis best goed kennen. Wilna, Anita en Agnes stonden ons op te wachten.

Lieve mensen, het was gezellig om onze reisjes jullie te kunnen delen. Iedere avond keken we  halsreikend uit naar jullie reacties. Bedankt!

Aan mij de taak om Jose over te halen om gewoon door te gaan met het maken van mooie reizen. Ik begrijp maar al te goeddat deze reis een hele vermoeiende was maar echt, ze heeft doorzettingsvermogen en  conditie genoeg om wat koelere delen van de wereld aan te kunnen. Ik vond het super gezellig om met haar op reis te zijn. Wij

" lichtpuntjes" hebben allebei volop genoten van al het moois dat op ons pad kwam. We hebben nog genoeg verhalen en foto's die we graag met jullie delen.

Tot ziens,

José en Margreet

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mary:
    8 april 2015
    Fijn dat jullie weer gezond en heel thuis zijn en vooral dat jullie de zon hebben meegebracht. Bedankt daarvoor.
    Binnenkort zal ik van José wel alle verhalen horen en foto's zien.
    Ik hoop dat jullie nog vele mooie reizen kunnen maken.
    Groetjes,
    Mary
  2. Maria:
    8 april 2015
    Welkom thuis lieve Margreet en Jose!
    Nog even lekker nagenieten,tot het foto album klaar is...
    Ik hoop het snel te zien, Margreet ,tot gauw!
    Groetjes,
    Maria
  3. Gonny:
    9 april 2015
    Margreet nogmaals heel erg bedankt voor de prachtige verhalen en mijn zus gaat echt nog wel op reis hoor, dat zit in ons bloed.
    Groetjes
    Gonny
  4. Jan en Rinthy:
    9 april 2015
    Nou lieve dames, wij hebben ook genoten. Fijn dat jullie weer veilig geland zijn in ons kikkerlandje. Geniet nog na van al het moois wat jullie gezien hebben. Wij zien uit naar de foto's.
    Lieve groetjes: Jan en Rinthy
  5. Henriëtte Heijmans:
    9 april 2015
    Na al deze verhalen kijk ik uit naar de foto's!
  6. Leonie:
    10 april 2015
    Welkom terug in Nederland lieve Margreet en Jose en nogmaals bedankt voor jullie prachtige verhalen. Geniet nog na van jullie reis en rust lekker uit!
    Ik hoop jullie foto album gauw te zien.
    Margreet hoop snel tot ziens!
    groetjes,
    Leonie
  7. Piet en Mieke:
    9 mei 2015
    beetje laat, maar ik zie dit verslag nu pas. Wat schrijf jij leuk, Margreet! Maak nog maar veel van die prachtige reizen waarin je de thuisblijvers een beetje op de hoogte houdt!